הרצאות בנושא תזונת תינוקות וילדים

האכלות לילה בגיל שנה?

נגן וידאו

הצרכים של גיל שנה מחייבים מהתינוק לישון שנת לילה רציפה. האכלות לילה פוגעות גם בשינה וגם בתפקודים רבים אחרים. האזינו לשיחה המרתקת שלי עם עינת מזרחי בנושא.

האזינו לשיחה שקיימתי עם עינת מזרחי- נטורופתית ומטפלת הוליסטית בתינוקות וילדים ובה דיברנו על כל מיני חלופות בריאות, טעימות ופשוטות להכנה

מה הקשר בין היגיינה חיצונית להיגיינה פנימית?

נגן וידאו
משרד הבריאות מדבר איתנו הרבה על היגיינה חיצונית. ומה עם ההיגיינה הפנימית? מה היא ואיך היא קשורה לתזונה, לאורח החיים ולקורונה? האזינו לשיחה שלי ושל עינת מזרחי- נטורופתית ומטפלת הוליסטית בתינוקות וילדים בנושא. אמנם הייתה תקלת תאורה לקראת הסוף, אבל המסר שווה צפייה והאזנה.

שוב צריך להכין ארוחת בוקר וכבר אין רעיונות?

נגן וידאו

האזינו לשיחה שקיימתי עם עינת מזרחי- נטורופתית ומטפלת הוליסטית בתינוקות וילדים ובה דיברנו על כל מיני חלופות בריאות, טעימות ופשוטות להכנה

נמאס לכם לטגן שניצל לארוחת הצהריים? יש הרבה חלופות אחרות הכל על חלבונים בארוחת הצהריים

נגן וידאו

אם ארוחת הצהריים של הילדים שלכם מכילה בעיקר שניצל או קציצה ואתם רוצים לעשות שינוי, הקשיבו לשיחה המרתקת שלי ושל עינת מזרחי- נטורופתית ומטפלת הוליסטית בתינוקות וילדים על איך נראית ארוחת צהריים מאוזנת, למה חשוב לאזן בין חלבון מן החי לחלבון מן הצומח ואיך אפשר לעשות שינויים הדרגתיים אך משמעותיים!

אורז, פסטה ופתיתים- הגיע הזמן להכניס גם פחמימות בריאות

נגן וידאו

אורז, פסטה ופתיתים- אם זו הפחמימה העיקרית בצלחת של הילד שלכם, הגעתם למקום הנכון.
על "הלונה פארק" שהפחמימה הפשוטה מבצעת בגוף של הילד שלכם, על הקשר שלה לחוסר השקט והריכוז שלו ועל חלופות בריאות אותן תוכלו לשלב ממש מבלי שהילד ישים לכך לב.
כל אלה בעוד שיחה מרתקת שלי ושל עינת מזרחי- נטורופתית ומטפלת הוליסטית בתינוקות וילדים.

ירקות- אפילו הילדים שלכם יאהבו אותם!

נגן וידאו

אל תטעו, כשאומרים ירקות לאו דווקא מתכוונים לסלט.. כי יש סלט, ויש ירקות. בשיחה לשבת אני משוחחת עם עינת מזרחי- נטורופתית ומטפלת הוליסטית בתינוקות וילדים על הפלא הזה שנקרא ירקות ועל איך לגרום גם לילדים שלנו להתאהב בהם:)

מי אמר שחטיפים לא בריאים?

נגן וידאו

העולם, ולא רק עולם הילדים, נחלק לשנים- לאלה האוהבים חטיפים מתוקים ולאלה האוהבים חטיפים מלוחים.

אם גם אצלכם יש דיון על חטיף או קינוח, אם גם אתם בחיפוש מתמיד אחר הנשנוש המושלם, ואם אתם מעדיפים לגוון בחטיפים בריאים, השיחה הזו היא בשבילכם.

בשיחה איתי ועם עינת מזרחי – נטורופתית ומטפלת הוליסטית בתינוקות וילדים תגלו כמה עולם החטיפים הבריאים נגיש, קל להכנה ובעיקר בריא וטעים!

יש לכם ילדים בררניים? כך תייצרו שינוי.

נגן וידאו

כאלה שנדמה שמעדיפים לא לאכול? כאלה שאוכלים רק מזון אחד או שניים? עם עינת מזרחי- נטורופתית ומטפלת הוליסטית בתינוקות וילדים ודנה מצר- מדריכת הורים ויועצת שינה

גם אתם אוהבים מוצרי החלב? כדאי שתקשיבו לשיחה הזו!

נגן וידאו

ללא ספק הם טעימים, וכולנו ובפרט הילדים מרגישים שהם מצרך יסוד בתזונה שלנו.
סביב מוצרי החלב נקשרים המון מיתוסים הקשורים לבריאות. אבל האמת הרבה פחות זוהרת..

לקראת החג הלבן, חג השבועות, קיימתי שיחה עם עינת מזרחי- נטורופתית ומטפלת הוליסטית בתינוקות וילדים על מוצרי החלב- האם הם באמת מוצר חיוני בתזונה? מה המטרה האמיתית לשמה אנחנו אמורים לצרוך מוצרי חלב ובאיזה שלב בחיים? מה הקשר בין החלב לסידן? (ספויילר- הפוך ממה שחשבתם), מה הם מכילים וכמובן- על דרכים מגוונות לצמצום הצריכה וגיוון.

לא, זו לא שיחה קלה לעיכול אבל היא חשובה מעין כמוה והיא פותחת פתח להמשיך ולשאול שאלות.

מתכוננים לשלב המעבר למזון מוצק? אל תפספסו את סדרת השיחות הבאה

נגן וידאו

אם הייתי אומרת לכם שאנחנו הולכות ללוות אתכם צעד אחד צעד במעבר למזון מוצק מה הייתם אומרים? סדרת שיחות חדשה שלי ושל עינת מזרחי בפתח והפעם על "המעבר למזון מוצק"! כל מה שחשוב לכם לדעת:

איך יודעים האם התינוק מוכן? איך ומתי מתחילים? למה חשוב לשים לב? איך בונים תפריט מאוזן? ולמה זה בכלל חשוב? יש לכם שאלות? רוצים שנתייחס לנושא מסויים? מבולבלים ורוצים הבהרות? זה הזמן לשלוח לנו את השאלות וכמובן נתייחס בשמחה. ומה עוד חשוב לעשות? להזמין חברים להקשיב, לתייג ולשתף נתראה בשיחה הבאה.

איך מכינים את התינוק לחשיפה למזון מוצק?

נגן וידאו

שלב החשיפה למזון מוצק הוא שלב מאד משמעותי בהתפתחות הכללית ובהתפתחות מערכת היחסים של התינוק עם האוכל. למה חשוב לשים לב? ואיך מכינים את התינוק למעבר? על כך בשיחה הבאה.

יש לכם שאלות ולא מצאתם את התשובה? רוצים שאתייחס לנושא מסוים?

לפרטים צרו קשר

דילוג לתוכן